جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قيمت و خريد تلويزيون سامسونگ Au8000 سامسونگ 55au8000

به مجله تخصصي لوازم برقي و خانگي مدرن خوش آمديد

قيمت و خريد تلويزيون سامسونگ Au8000 سامسونگ 55au8000

۱۲ بازديد

تلويزيون سامسونگ 55AU8000 مجهز به ويژگي Brightness Detection جهت تشخيص نور محيط مي باشد. سيستم صوتي تلويزيون سامسونگ 55AU8000 دو كاناله است و از دو بلندگوي 10 واتي تشكيل شده است كه توان خروجي صدا 20 وات را ارائه ميدهد. سامسونگ با استفاده از تكنولوژي Dolby Digital Plus در اين تلويزيون موجب بهبود كيفيت صدا شده است. همچنين اين تلويزيون داراي فناوري Q-Symphony است كه امكان اتصال همزمان و پخش هماهنگ صدا را بين تلويزيون و ساندبار به شما مي دهد تا قدرت خروجي صداي بيشتر و بهتري را داشته باشيد.

تلويزيون 2021 سامسونگ 55AU8000 داراي قابليت Sound Mirroring نيز مي باشد كه با استفاده از آن شما مي توانيد محتواي صوتي مورد نظر را كه در تلفن همراه خود داريد از تلويزيون پخش كنيد. ويژگي TV Sound to Mobile يك ويژگي جالب است كه مي توانيد صداي تلويزيون را به موبايل خود منتقل كنيد و بدون ايجاد هيچگونه مزاحمي ساعت ها به تماشاي محتواي مورد علاقه خود بپردازيد.

از وظايف يك فروشگاه اينترنتي، فروش كالاهاي اصل است

طراحي مدل‌هاي جديد سامسونگ فوق العاده زيبا هستند و كاربران حتي با نگاه به اين مدل‌ها حسي دلنشين را دريافت مي‌كنند. ال اي دي سامسونگ ۴k اسمارت 55au8000 نيز از اين قاعده مستثني نبوده و با ظاهر زيبايي معرفي شده است. در اين مدل از طراحي Air Slim بهره گرفته شده كه به وزن كم محصول اشاره دارد. طراحي بدنه به بهترين نحو انجام شده تا ضخامت صفحه نمايش تا حد ممكن كاهش يابد. ضخامت باريك صفحه نمايش از ويژگي‌هاي عالي و مثبت در تلويزيون ۵۵ اينچ سامسونگ محسوب مي‌شود.

براي قيمت دقيق و مشاوره رايگان با شماره هاي زير تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بدهيد. تلويزيون هاي كه در فروشگاه ما موجود هستند وارداتي هستند و اين مدل هم قطعات كره و منتاژ كشور مصر هست و منو فارسي هم دارد .

استفاده از مطالب فروشگاه اينترنتي تيك تاك فقط براي مقاصد غيرتجاري و با ذكر منبع بلامانع است. ارسال توسط تيك تاك كالااين كالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تيك تاك كالا تامين و آماده پردازش مي‌گردد و توسط پيك تيك تاك كالا در بازه انتخابي ارسال خواهد شد. جهت هر گونه سوال در مورد محصول و همچنين به دليل نوسانات بيش از حد ارز با ما در تماس باشيد.

اكثر زير نويس هايي كه در اينترنت وجود دارند با كدك ANSI ذخيره شده اند و چون زبان زير نويس ما فارسي است به خوبي نمايش داده نمي شوند. زير نويس كدك ها بايد روي UTF-8 باشند و امضا شده هم باشند تا در دستگاه هاي مختلف از جمله تلويزيون متنون فارسي به خوبي نمايش داده شوند. شما مي توانيد با نصب برنامه Notepad2 به راحتي كدك زير نويس ها را تغيير دهيد.

از ابتداي فعاليت شركت آدوزين كالا، يكي از مهم‌ترين اصولي كه اين فروشگاه اينترنتي همواره به آن متعهد بوده، كسب رضايت مشتريان وتضمين اصالتكالاي فروخته شده است. 3 _ يكي ديگر از دلايل ارزاني، عدم تحميل هزينه هايي همچون گارانتي به مصرف كننده است. در صورتي كه فروشگاههاي ساير شهرها مشتري را مجبور به تهيه كالا با گارانتي و پرداخت هزينه ي بالاتر مي نمايند.در آف خريد گارانتي انتخابي بوده و در صورت درخواست مشتري محصول با پرداخت هزينه مربوطه برگ گارانتي برايشان ارسال خواهد شد.

تلويزيون سامسونگ مدل 55au8000

اين ويژگي پويا در مدل هاي 60 هرتزي و 120 هرتزي ، حركتي متمايز را براي افزايش سرعت بازي ها به راه انداخته است. كيفيت تصوير سامسونگ مدل AU8000 كيفيتي چهار برابر فول اچ دي براي ما زنده نگه ميدارد كه شفافيت تصوير را هر چه بهتر و كاملتر به ما مينماياند . كيفيت تصوير مرجع توليد هر تلويزيون ميباشد كه در بهره برداري و مصرف ان نقش اصلي را ايفا ميكند و شركت سامسونگ به لطف ارتقاي بيشتر كيفيت تصوير با استفاده از UHD 4K اين واضحي تصوير را به ما هديه داده است . در اين كيفيت اشخاص مورد علاقه خود را با جزييات بيشتر و تمامتر و زيباتر ميتوانيد ببينيد و لذت ببريد .رنگ و كنتراست در زنده بودن تصوير و حقيقت تصوير شبيه زندگيه سينمايي و درام و ظرافت را اشكار ميسازد . با كيفيت UHD 4K در تلويزيون سامسونگ AU8000 تصاوير را 4 برابر تصوير FULL HD تجربه كنيد .

به دليل عدم ايجاد بيس صدا و مصنوعي جلوه دادن صدا هنگام فشرده سازي براي صداهاي بلند زياد مناسب نخواهد بود. به همين دليل است ورودي‌هاي صدا هنگام پخش ممكن است كيفيت واقعي خود را نداشته باشند. در حالت بازي نيز اوج روشنايي HDR‌ با تغيير خاصي همراه نيست و همان نتيجه را خواهد داشت. اما با تنظيمات زير مي‌توانيد اوج روشنايي به نسبت بهتري را از محتواي فيلم براي بازي داشته باشيد. سامسونگ تغييرات زيادي را در جديدترين تلويزيون‌هاي 2021 اعمال كرده كه بخشي از آن مربوط به طراحي تلويزيون است.

همچنين مي توانيد دستگاه هاي هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رايانه لوحي و تلفن هاي هوشمند خود را از طريق Wi-Fi و بلوتوث به تلويزيون متصل كرده و برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود را روي صفحه بزرگتر يا با نمايش تلويزيوني تماشا كنيد. يكي از ويژگي هاي اين محصول Air Slim است كه كمترين وزن تلويزيون را نشان مي دهد كه جابجايي آن بسيار آسان است و براي نصب روي ديوار مناسب است.

در صورت تمايل ، مي توانيد آن را در دو طرف تلويزيون بدون تكان دادن آن روي ميز قرار دهيد. اين فناوري مي تواند تعداد رنگ هايي را كه توسط تلويزيون تشخيص داده مي شود تا حد زيادي افزايش دهد و در نتيجه ، تصوير نمايش داده شده در تلويزيون واضح تر و جذاب تر است و رنگ استفاده شده در آن رنگ اصلي است. اگر به دنبال خريد تلويزيون 2021 هستيد و مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد ، بخش تلويزيون و دسته تلويزيون 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد. اما اين تعادل دشواري است كه تلويزيون هاي اين سطح هميشه نمي توانند از پس آن برآيند.

مقايسه تلويزيون Oled ال‌جي B1 با تلويزيون سامسونگ AU8000 

خيلي خوب است كه بتوان تمامي محتويات آموزشي موجود در لپ تاپ و كامپيوتر خود را در نمايشگر تلويزيون نشان داد و فضايي آموزشي در منزل ايجاد كرد. يا يكسري از كارهايي كه قصد انجام آن ها را در لپ تاپ داريد بتوانيد در نمايشگر تلويزيون كه بزرگ تر و با كيفيت تر است، انجام دهيد.Screen Mirroringقابليتي است كه اين موارد را در تلويزيون سامسونگ 2021 فراهم مي كند. شما مي توانيد از طريق آن لپ تاپ، كامپيوتر و گوشي تلفن همراه خود را به تلويزيون تان وصل كرده و اطلاعات آن ها را در نمايشگر ارائه دهيد. اين تلويزيون حتي زماني هم كه خاموش است مي تواند خيلي مفيد و زيبا باشد.

كيفيت 4k Ultra HD، يعني سه رنگ اصلي قرمز، سبز و آبي به‌صورت كامل در تصوير نمايش داده مي‌شود و تعداد پيكسل‌هاي رنگي تصويري كه مشاهده مي‌كنيم در موقعيت و ابعاد مناسب و درست خودشان هستند. اين قابليت به شما اين امكان را مي دهد تا در زماني كه از تلويزيون استفاده نمي كنيد و يا زماني كه خاموش است، از آن به عنوان يك قاب هنري استفاده كنيد. اين قابليت به شما اين امكان را مي دهد تا عكس هاي مورد علاقه خود را در يك كولاژ زيبا به صورت اسلايد شو نمايش دهيد. سامسونگ تمام تلاش خود را كرده است تا تلويزيون در عين حرفه اي بودن بسيار زيبا نيز باشد.

با تماشاي تلويزيون اي دي سامسونگ، غرق در طيف وسيعي از ميليون ها رنگ شويد. ويژگي Dynamic Crystal Color تلويزيون au8000 سامسونگ، رنگ هايي واقعي و زنده را به نمايش مي گذارد. هر چند عمق رنگ اين تلويزيون سامسونگ، 10 بيتي است اما تكنولوژي One Billion Color باعث شده تا بتواند بيش از يك ميليارد رنگ را به خوبي نمايش دهد.

با استفاده از بلوتوث شما مي توانيد انواع دستگاه هاي ديجيتالي خانه خود را بدون نياز به كابل هاي متعدد و ايجاد شلوغي به تلويزيون وصل كنيد . اين تلويزيون امكان اتصال به انواع دستيار هاي صوتي مختلف مانند الكسا و بيكسبي را دارد و شما مي توانيد به آساني و بدون زحمت با استفاده از صداي طبيعي خود تلويزيون را كنترل كنيد . از دستيار صوتي خود بخواهيد صدا را كم و زياد نمايد ، كانال ها را عوض كند يا تلويزيون را خاموش و كند بدون،اينكه نياز باشد حتي يك انگشت را حركت دهيد . فقط كافي است به آرامي با موبايل تلويزيون را لمس كنيد تا تمام محتويات موبايل در سريع ترين زمان روي تلويزيون قرار گيرند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.