پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مشخصات تلويزيون 65 اينچ Sony 65Z9F Master (بخش اول)

به مجله تخصصي لوازم برقي و خانگي مدرن خوش آمديد

مشخصات تلويزيون 65 اينچ Sony 65Z9F Master (بخش اول)

۹۵ بازديد

يكي ديگر از پرچمداران سري جديد Master كه همگان از آن به عنوان شاهكار جديد سوني ياد مي كنند، تلويزيون LED هوشمند مدل Z9F مي باشد. اين تلويزيون كه از رزولوشن 4K براي نمايش محتواي گوناگون برخوردار است، يكي از تلويزيون هايي به حساب مي آيد كه از جايگاه ويژه اي در بين محصولات رده بالا برخوردار مي باشد. ظاهر اين محصول بسيار ساده مي باشد و برخلاف A9F سوني از شيوه ها و سبك هاي خاص و غيرمتعارف براي طراحي آن بهره نگرفته است، ليكن همين ظاهر ساده نيز بسيار زيبا و مدرن طراحي و پياده شده است و جلوه اي كه به دكوراسيون محيط اطراف مي بخشد، در يك كلام كاملا خاص و بي نظير است. همچنين كيفيت ساخت و استحكام بدنه اين محصول نيز بسيار با كيفيت و عالي مي باشد.

چرا كه سوني در اين پرچمدار خود نيز از مواد اوليه فوق العاده مرغوب بهره گرفته و نيز در ساخت آن به ريزترين جزئيات ممكن توجه كرده است تا جايي كه مي توان ادعا كرد كه وسيله مذكور از لحاظ طراحي و ساخت كاملا بي نقص بوده و شما به دشواري قادر خواهيد بود كه از آن عيب جويي كنيد. همچنين سيستم صوتي اين تلويزيون نيز در حد مناسبي مي باشد و بلندگوهاي آن با توان صوتي 20 وات قادرند كه به نيازهاي اكثريت كاربران پاسخ دهند.

افزون بر اين كه سيستم صوتي اين مدل از ويژگي هاي منحصر به فردي همچونDolby Digital Plus ،Clear Audio ،ULTRA Surround  و ... بهره مي برد كه آن را قادر مي سازد وظيفه خود را به نحو احسن انجام داده و عملكردي فوق العاده قوي و ايده آل را ازخود به نمايش بگذارد.

گفتني است ژاپني ها در اين محصول خود نيز در رابطه با پورتها و درگاه هاي ارتباطي سنگ تمام گذاشته و تقريبا اكثر پورت هاي پركاربرد همچونUSB ،HDMI ، كامپوزيت، كامپوننت، LAN و ... را، آن هم در تعداد و شمار بالا و مناسب، ارائه نموده اند. همچنين اين تلويزيون داراي امكانات و ويژگي هاي كاربردي بسيار ديگري همچون قابليت اتصال به شبكه بي سيم ( WiFi )، بلوتوث، حسگر روشنايي، تايمر خاموش و روشن، EPG ، كنترل والدين، نور پس زمينه پويا و ... مي باشد، كه ارزش خريد آن را بيش از پيش بالا برده و اين تلويزيون را تبديل به يك رده بالاي بسيار كاربردي و ارزشمند مي نمايد.

طراحي تلويزيون Z9F سوني

همان طور كه اشاره نموديم، اين تلويزيون داراي يك طراحي ساده و در عين حال بسيار شيك، مدرن و خوب مي باشد. پايه هاي اين دستگاه رد پاي بسيار كوچكي داشته و به خوبي با هر دكوري مچ مي شوند. همچنين قاب اين وسيله بسيار كوچك و باريك بوده و از جنس آلومينيوم براق مي باشد. طراحي اين قاب به صورتي است كه سبب مي­شود شما از يك تجربه مشاهده غوطه ور ـ مخصوصا زماني كه تلويزيون بر روي ديوار نصب شده باشد ـ برخوردار شويد .

افزون بر اين كه كيفيت ساخت و استحكام بدنه اين محصول نيز بسيار عالي بوده و سوني در اين پرچمدار خود نيز از مواد اوليه فوق العاده مرغوب بهره گرفته و نيز در ساخت آن به ريزترين جزئيات ممكن توجه نموده است و به معناي واقعي در طراحي و ساخت آن تمامي جوانب در نظر گرفته شده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.