شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مشخصات ماشين ظرفشويي 14 نفره زيمنس مدل SN26M284 (بخش اول)

به مجله تخصصي لوازم برقي و خانگي مدرن خوش آمديد

مشخصات ماشين ظرفشويي 14 نفره زيمنس مدل SN26M284 (بخش اول)

۱۰۷ بازديد

 

امروزه اكثر خانم ها شاغل هستند و وقت بسيار زيادي براي شستشو و آشپزي ندارند براي همين توليد كنندگان هر روزه در تلاش هستند تا لوازم جديدتري با قابليتهاي بيشتر و بهتر توليد كنند و آشپزي و شستشو را به كار ساده و لذت بخشي تبديل نمايند. يكي از محصولاتي كه كمك بسيار زيادي به خانم ها مي كند ماشين ظرفشويي است، در واقع ظرفشويي يكي از مهمترين اختراعات بشريت است كه در زمان صرفه جويي مي نمايد و شستشو را به كار ساده و دوست داشتني تبديل مي كند. زيمنس شركتي است كه هر ساله تغييرات بيشتري در ظرفشويي هايش به عمل مي آورد و با طراحي قابليت هاي جديدتر كيفيت را افزايش و زمان شستشو و مصرف انرژي را كاهش مي دهد. يكي از محصولات باكيفيت اين كمپاني ماشين ظرفشويي SN26M284TR مي باشد كه با برچسب A++ مقدار خيلي كمي انرژي مصرف مي كند. اين مدل با بهره گيري از سيستم «Aqua Sensor» به جاي دور ريختن آب، آن را نگه مي دارد و در مراحل بعدي از آن استفاده مي كند. با استفاده از اين فناوري مصرف آب به ميزان بسيار زيادي پايين مي آيد.

با مجهز بودن به قابليت تاخير در شستشو مي توانيد عمليات شستشو را تا 24 ساعت به تاخير بيندازيد تا زماني كه خانه نيستيد ظرفشويي خود ظرف ها را بشويد و در هنگام برگشتن ظروف تميز را در اختيار داشته باشيد. ظرفشويي SN26M284TR داراي 7 برنامه مختلف است كه با انتخاب هر يك از آن ها مصرف انرژي و زمان كاهش مي يابد و ظرف ها بدون اين كه آسيب ببينند با بالاترين كيفيت شسته خواهند شد. زيمنس همانند ساير محصولاتش در اين مدل هم از موتور قدرتمند «BLDC» استفاده كرده كه مصرف برق و صداي خيلي كمي دارد و مي تواند با كيفيت بالا سال هاي سال براي شما كار كند. با بهره گيري از سيستم نيمه بار ظرفشويي به صورت خودكار با توجه به حجم و كثيفي لباس ها مقدار مشخصي از آب و پودر رختشويي را وارد ظرفشويي مي كند. بر روي نمايشگر LED مي توان زمان طي شده شستشو را رويت كرد و با انتخاب برنامه ها از طريق آن فهميد ظرف ها با چه حالتي شسته مي شوند. فيلتر سه گانه تعبيه شده در اين مدل به صورت خودكار رسوبات موجود در لوله آب و قفسه ها را تميز مي كند. رنگ سفيد يكي از محبوب ترين رنگ هاي لوازم خانگي است كه ماشين ظرفشويي SN26M284TR با داشتن اين رنگ طرفدار بسيار زيادي دارد و هم يك شستشوي ايده آل را انجام مي دهد و هم نمايي بسيار زيبايي در آشپزخانه ي شما به وجود مي آورند.

طراحي شيك و با دوام بيروني

محصولات آشپزخانه همچون ماشين لباسشويي و ظرفشويي اهميت بسيار زيادي دارند و علاوه بر كارايي بايد ظاهرشان بسيار شيك و زيبا باشد. ظرفشويي يكي از آن وسايلي است كه قيمت بسيار زيادي بابت آن پرداخت مي شود و قرار است سال هاي زيادي در آشپزخانه كار كند براي همين ظاهر آن نزد كاربران خيلي اهميت دارد. ماشين ظرفشويي SN26M284TR داراي طراحي بسيار زيبا و شيكي است كه گويي آمده تا زيبايي آشپزخانه ها را به چندين برابر برساند. اين مدل در كنار قابليت هاي عالي و پيشرفته با بدنه خوش فرم و رنگ سفيدي كه دارد با قرارگيري در هر مكاني جان تازه اي به آن جا مي بخشد و جلوه اي زيبا به خود مي گيرد. زماني كه به آن بنگري يك دستگاه مستطيلي شكل را مي بينيد كه با سادگي و وقار بسيار زياد شما را مجذوب خود مي كند. درب اين محصول ضخامت خيلي كمي دارد و با استفاده از دستگيره كوچكي به سمت جلو باز مي شود و مي توان به راحتي به داخل ظرفشويي دسترسي داشت. در بالاي دسته، نمايشگر LED همراه با حرف زيمنس ديده مي شود كه از هر فاصله اي قابل رويت است و مي توان بر روي آن اجرا شدن برنامه ها و زمان شستشو را از دور و نزديك رويت كرد. تعداد 7 برنامه مختلف در سمت چپ نمايشگر طراحي شده اند كه به صورت دكمه اي هستند و دسترسي خيلي راحتي دارند. اطراف ظرفشويي با نهايت سادگي بسيار شيك و زيبا است و به صورتي طراحي شده كه از توليد صدا و لرزش جلوگيري مي كند. مدل SN26M284TR با ظرفيت 14 نفره حجم بسيار خوبي دارد و مي توان به راحتي ظروف را داخل آن نگهداري كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.