جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

همزن دستي فيليپس مدل 3704

به مجله تخصصي لوازم برقي و خانگي مدرن خوش آمديد

همزن دستي فيليپس مدل 3704

۱۷ بازديد

  • قابل استفاده به صورت دستي
  • داراي 5 سرعت مختلف
  • داراي يك جفت همزن و يك جفت خميرزن
  • جنس تيغه ها استيل ضد زنگ
  • داراي دكمه جداسازي ميله
  • طول سيم برق 1.2 متر
  • وزن 0.85 كيلوگرم

منبع سايت تاپ فروش بانه :
همزن دستي فيليپس مدل 3704

همزن دستي فيليپس مدل 3704 https://topfroosh.com/shop/همزن-دستي-فيليپس-مدل-3704/ https://topfroosh.com/shop/همزن-دستي-فيليپس-مدل-3704/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Fri, 12 Mar 2021 14:33:19 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1206

  • قابل استفاده به صورت دستي
  • داراي 5 سرعت مختلف
  • داراي يك جفت همزن و يك جفت خميرزن
  • جنس تيغه ها استيل ضد زنگ
  • داراي دكمه جداسازي ميله
  • طول سيم برق 1.2 متر
  • وزن 0.85 كيلوگرم

منبع سايت تاپ فروش بانه :
همزن دستي فيليپس مدل 3704

 

معرفي همزن دستي فيليپس مدل 3704

درهر اشپزخانه اي يك همزن دستي بايد باشد تا شما كه اشپزي مي كنيد بتوانيد به راحتي و بي هيچ نگراني اشپزي خودتان را انجام دهيد. براي اماده كردن خميرنان، شيريني، بستني، همزدن تخم مرغ و نياز به اين كار داريد. براي خريد همزن به نكاتي بايد توجه كنيد مانند كاسه دار و بدون كاسه بودن بدنشان جنس ، توان مصرفي، سرعت دستگاه و سري همزن را مورد توجه قرار دهيد. اين همزني كه بخ شما پيشنهاد مي دهيم داراي توان مصرفي 280 وات و 5 سرعت مي باشد كه به وسيله كليد ساخته شده بر روي دستگاه قابل تنظيم است. همچنين مي توانيد از عملكرد توربو در اين هم زن استفاده كنيد كه به صورت يك كليد جداگانه بر روي بدنه قرار دارد.

طراحي و جنس بدنه محصول

جنس بدنه دستگاه از پلاستيك است كه موجب سبكي همزن شده است و در دست گرفتن آن موجب خستگي شما نمي شود. سري هاي به كار رفته در اين همزن از جنس استيل ضد زنگ است و داراي دو جفت سري همزن و خميرزن مي باشد. جهت خارج سازي ميله ها از دستگاه مي توانيد كليد طوسي روي بدنه را فشار دهيد.

همزن دستي فيليپس مدل HR3704 با طراحي منحصر به فرد و خاص و پركاربردش وسيله اي مناسب و مدرن براي مخلوط كردن و همزدن مواد غذايي محسوب مي گردد. بدنه دستگاه از پلاستيك مقاوم ساخته شده و داراي دو سري همزن و خميرزن از جنس استيل مي باشد. همزن فيليپس HR-3704 از موتوري با قدرت 280 وات بهره مي برد و امكان تهيه خمير نان، كيك، بستني و غيره را كه گفتيم را فراهم مي سازد.

مشخصات برتر همزن فيليپس

تنظيم در 5 سرعت مختلف همزن، از طريق دكمه اي كه بر روي دسته ساخته شده امكان پذير است. همزن فيليپس 3704 از ساده ترين و در عين حال كاربردي ترين مدل هايي است كه در بازار مي باشد. در گذشته مخلوط كردن مواد غذايي به صورت دستي انجام مي گرفت و نتيجه قابل قبولي دريافت نمي شد. زيرا عمل همزدن به صورت دستي زمان زيادي لازم داشت و توان دست در اين مدت بسيار كم مي شد.

بنابراين نياز به محصولي براي مخلوط كردن يكدست مواد در مدت زمان كم به شدت احساس مي شد. يكي از معتبرترين برندهاي توليدكننده دستگاه همزن فيليپس مي باشد. اين شركت همزن مدل HR3704 را طراحي كرد تا با عملكرد و كارآيي فوق العاده، يك تجربه ي بدون سر و صدا از درست كردن انواع غذا ها وشيريني ها را داشته باشيد.

امكانات فني همزن 3704 فيليپس

اين مدل همزن با قدرت 280 وات توليد شد كه در نوع خود بي نظير است. با وجود 5 سطح سرعت و دكمه توربو براحتي تمامي مواد از هر نوع و مدلي به خمير تبديل مي شود. همزن 3704 از نوع دستي و بدون كاسه بوده كه داراي وزني بسيار سبك است و براحتي قابل حمل مي باشد. دو سري نيز همراه با اين همزن قرار گرفته كه شامل پره همزن و سري خمير زن مي شود. سري ها از طريق دكمه به اساني جدا شده و قابل تعويض مي باشند. به طور كلي عملكرد دستگاه بسيار ساده و اسان مي باشد و قيمت مناسبي نيز دارد بنابراين هر كاربر امكان استفاده از ان را خواهد داشت.

امكانات همزن دستي در اين مدل

شركت فيليپس از معروف ترين برندهاي توليد كننده لوازم خانگي بوده كه همواره كيفيت را جز توليدات خود قرار داده است. اين كيفيت به وضوح در طراحي و ساخت اجزا ديده مي شود. در همزن مدل 3704 جنس بدنه از پلاستيك مرغوب مي باشد كه طول عمر مفيد دستگاه را تا حد زيادي افزايش داده است. همچنين توليد شدن در رنگ مشكي جذابيت و محبوبيت محصول را بيشتر كرده است.

 وزن 0.85 كيلوگرمي  به شما اين اجازه را مي دهد تا دستگاه را ساعت ها بدون هيچ گونه خستگي در دست بگيرند. از سويي ديگر دستگيره ضد لغزش محصول به شما كمك مي كند تا همزن را محكم نگه داشته و از افتادن آن جلوگيري شود. روي دستگاه دو دكمه قرار گرفته است كه دكمه بزرگ و چرخشي با نام توربو شناخته شده و جهت افزايش گردش ميله ها بكار مي رود.

ديگر قطعات پركاربرد اين محصول

همراه با همزن دو سري وجود دارد كه جنس آن ها از استيل ضد زنگ بوده و عمل همزدن و خمير زني را انجام مي دهند. در قسمت پشتي دستگاه نيز محل اتصال سيم برق به چشم مي خورد. طول سيم همزن فيليپس 1.2 متر است كه شعاع دسترسي زيادي را در اختيار كاربران قرار مي دهد. در مواقعي كه كاربران به كاسه نزديك باشند و سيم دست و پا گير باشد توسط گيره پلاستيكي كه شركت فيليپس همراه با محصول قرار داده جمع مي شود تا از هرج و مرج و بي نظمي جلوگيري شود. هنگام جا گيري قلاب ها يك صداي كليك شنيده مي شود كه به شما اطمينان مي بخشد ميله ها در جاي خود قرار گرفته اند.

مشخصات ديگر اين محصول

سطح صاف و جنس مرغوب بدنه باعت شده تا تميز كردن دستگاه راحت تر انجام شود. همزن تنها با يك دستمال نيمه مرطوب تميز مي شود. ساير اجزا و قطعات جدا شدني همزن نيز مانند ميله ها كه از جنس استيل ضد زنگ هستند براحتي قابل شست و شو در ماشين ظرفشويي مي باشند. به اين ترتيب بدون هيچ خستگي و در كسري از ثانيه همزن خود را تميز كنيد. مي توان از ويژگي هاي اين همزن به قسمت زير اشاره كرد:

 رنگ  مشكي

 داراي قدرت 280 است

قابل استفاده به صورت دستي

داراي 5 سرعت مختلف

داراي يك جفت همزن و يك جفت خميرزن

جنس تيغه ها استيل ضد زنگ

داراي دكمه جداسازي ميله

طول سيم برق 1.2 متر

وزن 0.85 كيلوگرم

اطلاع از قيمت ها

جهت اطلاع يافتن از قيمت همزن دستي فيليپس مدل 3704 و خريد ان، به سايت اينترنتي ما در تاپ فروش مراجعه فرماييد.

منبع سايت تاپ فروش بانه :
همزن دستي فيليپس مدل 3704

https://topfroosh.com/shop/همزن-دستي-فيليپس-مدل-3704/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.