جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مشخصات ماشين ظرفشويي 14 نفره زيمنس مدل SN26M284 (بخش دوم)

به مجله تخصصي لوازم برقي و خانگي مدرن خوش آمديد

مشخصات ماشين ظرفشويي 14 نفره زيمنس مدل SN26M284 (بخش دوم)

۱۰۲ بازديد

 

طراحي زيباي داخلي با دسترسي آسان

به همان صورت كه بيرون ظرفشويي SN26M284TR بسيار حرفه اي طراحي شده داخل آن هم با زيبايي خاص و منحصر به فردي ساخته شده است. با باز كردن درب با تعدادي قفسه مواجه مي شويد كه با نظم و ترتيب خاصي در كنار هم قرار گرفته اند. اين قفسه ها حالت كشويي دارند و به سمت جلو باز مي شوند كه مي توان آن ها را در ارتفاعات دلخواه تنظيم كرد تا تمامي ظروف داخلش جا شوند. در قسمت بالايي يك سيني مخصوص كارد و چنگال قرار داده شده و در پايين تر از آن دو طبقه براي قرار دادن ظروف، ليوان، قابلمه و ... طراحي شده است. مخزن مواد شوينده هم در داخل ظرفشويي است و مي توان به راحتي به آن و ساير طبقات دسترسي پيدا كرد.

برنامه هاي شستشو

زيمنس براي دستيابي به شستشوي عالي در ماشين ظرفشويي SN26M284TR تعدادي برنامه طراحي كرده تا همراه با افزايش سرعت شستشو ظرف ها بدون اينكه ترك بخورند با نهايت تميزي شسته شوند. تعداد اين برنامه ها 7 عدد هستند كه برخي از آن ها عبارتند از شستشو سريع، پيش شستشو، تاخير در شستشو و ... دماي ظرفشويي از 45 درجه شروع مي شود و به 70 درجه مي رسد. هر يك از اين برنامه ها با دماي مشخصي عمليات شستشو را انجام مي دهند. مثلا برنامه شستشوي سريع در دماي 45 درجه با كيفيت بالا ظرف ها را شستشو مي نمايد. معمولا در شب مصرف انرژي و آب پايين مي آيد كه با داشتن قابليت تاخير در شستشو مي توانيد عمليات شستشو را براي چند ساعت ديرتر تنظيم كنيد تا زماني كه شما استراحت مي كنيد يا بيرون مي رويد ظرفشويي خود به خود ظرف ها را بشويد.

موتور BLDC

باعث دلخوشي است كه زيمنس در ماشين ظرفشويي SN26M284TR از موتور پيشرفته BLDC استفاده كرده است. اين موتور تصور جديدي از صدا و كارايي را در نگاه كاربران ايجاد كرده است و برعكس مدل هاي قديمي كه با صداي زيادشان هميشه موجب اذيت بودند لرزش و صداي بسيار كمي توليد مي كند و محيطي پر از آرامش را براي كاربران به وجود مي آورد. اين موتور سرعت بسيار زيادي به ظرفشويي داده و با بهره گيري از آن عمليات شستشو در زمان بسيار كمي انجام مي شود. هم چنين طول عمر بسيار بالايي دارد و مي تواند تا چندين سال با كيفيت عالي كار كند.

تكنولوژي Aqua Sensor

مصرف زياد آب و انرژي يكي از دغدغه هاي كاربران است كه امروزه به آن اهميت زيادي داده مي شود. زيمنس هم همانند توليد كنندگان ديگر با تمام دقت و توانايي خود سعي مي كند كه در محصولاتش قابليت هايي طراحي كند تا مصرف برق و آب را به حداقل برساند. يكي از قابليتهاي عالي ماشين ظرفشويي SN26M284TR تكنولوژي Aqua Sensor است كه در مصرف آب صرفه جويي مي نمايد. اين فناوري به صورتي طراحي شده كه در هر مرحله از شستشو مقداري آب را در خود ذخيره مي كند و در صورت پاك بودن در مراحل بعدي شستشو از آن بهره مي گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.