جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

كولر گازي 30000 ال جي

به مجله تخصصي لوازم برقي و خانگي مدرن خوش آمديد

كولر گازي 30000 ال جي

۱۱ بازديد

لوزم جانبي همراه كولر گازي 30000 ال جي :كابل هاي اتصال،كنترل از راه دور،باطري مخصوص كنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت

شناسه كالا: 2008273346186
كشور سازنده : كره
تكنولوژي اينورتر : دارد
گاز خنك كننده : R410a
رتبه انرژي : A+++

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 30000 ال جي

كولر گازي 30000 ال جي https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-30000-ال-جي/ https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-30000-ال-جي/#respond پشتيباني بانه انتخاب Fri, 06 Nov 2020 17:09:27 0000 https://banehentekhab.com/?post_type=product&p=124

لوزم جانبي همراه كولر گازي 30000 ال جي :كابل هاي اتصال،كنترل از راه دور،باطري مخصوص كنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت

شناسه كالا: 2008273346186
كشور سازنده : كره
تكنولوژي اينورتر : دارد
گاز خنك كننده : R410a
رتبه انرژي : A

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 30000 ال جي

قيمت كولر گازي ال جي 30000 اينورتربهترين قيمت كولر گازي 30000 ال جي

قيمت كولر گازي 30000 ال جي

همان طور كه مي دانيد شركت محبوب ال جي به عنوان يكي از شركت هاي برتر و اصلي در زمينه توليد انواع سيستم هاي تهويه مطبوع به خوبي توانسته است برند خود را در ميان مصرف كنندگان داخلي و خارجي جا بياندازد، از اين رو در اين قسمت قصد داريم در خصوص قيمت كولر گازي 30000 ال جي اطلاعات كامل تري را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. در همين خصوص لطفا با ما همراه باشيد تا ضمن معرفي اين دستگاه بسيار قدرتمند از سري محصولات كولر گازي ال جي, اطلاعات از قيمت و نحوه خريد آن به دست آوريد.

كولر گازي ال جيبهترين قيمت كولر گازي ال جي 30000 اينورتر

همه چيز در خصوص كولر گازي 30 هزار ال جي

امروزه استفاده از سيستم هاي تهويه مطبوع به يكي از پرفرشو ترين و مهم ترين سيستم هايي تبديل شده اند كه عملا مي توان آن ها را از اجزاي جداي ناپذير زندگي امروز دانست از اين رو يكي از محصولاتي كه مي تواند براي محيط كار و يا منزل شما مناسب باشد انتخاب كولر گازي 30 هزار شركت ال جي است. اما اين محصول داراي چه مزيت هاي مصرفي مي باشد و يا اين ظرفيت براي اتاقي چند متري مناسب است را در ادامه بررسي خواهيم كرد.

ما در مورد مدل 36000 اين بنرد هم مشخصات دقيق را در بانه انتخاب بيان كرديم. اگر قصد خردي داريد مي توانيد يك مقايسه بين اين مدل و كولر گازي 36000 ال جي هم داشته باشيد.

كولر گازي 30000 ال جيخريد اينترنتي كولر ال جي 30000

بررسي مزيت هاي مصرف استفاده از كولر هاي گازي

به طور يقين كولر هاي گازي اي كه در نسل هاي جديد توسط شركت هاي بزرگ پديدار گشته اند داراي مزاياي مصرفي بسيار قابل توجه اي مي باشند، از جمله اين مزيت ها مي توان به كاهش 73 درصدي مصرف برق در اين محصول و ساير محصولات مشابه شركت ال جي اشاره نمود كه در ادامه به طور مفصل در اين خصوص صحبت خواهيم كرد.

 

استفاده از سيستم دي سي اينورتر يا اينورتر در كولر هاي گازي

همان طور كه دانستيد اين محصول قادر است تا به ميزان 73 درصد در كاهش مصرف برق عملكرد مثبت و به جايي از خود به اثر بگذارد اما اين درصد چطور محاسبه مي شود؟ توجه داشته باشيد كه به ميزان 60 درصد سيستم اينورتر مي تواند در كاهش مصرف برق دخيل باشد اما چطور؟

در مدلهاي ديگر اين بنرد هم سيستم اينورتر وجود دارد كه به شدت در مصرف برق تاثير دارد. يكي از اين مدلها كه فروشس خوبي داشته است و استقبال خوبي از آن شده است محصول كولر گازي 24000 ال جي هست كه مي توانيد مشخصات آن را هم بررسي كنيد.

نحوه كاهش مصرف برق توسط سيستم دي سي اينورتر

سيستم دي سي اينورتر يكي از سيستم هاي به روز و مجهز در دستگاه هاي تهويه مطبوع است كه مي تواند تاثير بسيار زيادي در كاهش مصرف برق داشته باشد اما نحوه كار به اين صورت است كه در مدل هاي پيشين هنگامي كه دماي محيط براي افراد بسيار سرد و يا بسيار گرم مي بود بالاجبار توسط كنترل دستگاه، آن را به طور كامل خاموش مي نمودند و پس از رسيدن دماي محيط به شرايط عادي مجدد دستگاه را روشن مي كردند.

“اين عمل در طول روز ممكن بود بارها و بار ها رخ دهد كه اين مسئله به تنهايي باعث افزايش ميزان مصرف برق ميباشد”

اما در سيستم هاي جديد ديگر شرايط به اين صورت نيست بلكه هنگامي كه دماي محيط شما از حالت ايده خود خارج شود به طور اتوماتيك دستگاه به جاي خاموش نمودن خود دور موتور را كاهش مي دهد كه در اين صورت مي توان باعث كاهش 60 درصدي مصرف برق شد، اين موضوع يكي از مناسب ترين روش هاي افزايش قيمت كولر گازي 30000 ال جي در مقايسه با سيستم هاي عادي و پيشين اين شركت است.

 

استفاده از سيستم اسمارت هوشمند در كولر هاي گازي

همانند سيستم دي سي اينورتر اين مورد نيز به يكي از مهم ترين شاخصه هاي كاهش مصرف برق تبديل شده است و به طور نسبي مي توان گفت به ميزان 13 الي 15 درصد مي تواند با فعال بودن اين گزينه شاهد كاهش مصرف برق بود.  اما سيستم اسمارت هوشمند چيست و چگونه كار مي كند؟

اين سيستم نيز يكي از بروز ترين و مجهزترين سيستم هاي تهويه مطبوع است كه با استفاده از اشعه ماورابنفش مي تواند به خوبي دماي محيط را كنترل كند. هر فردي كه در محيط قرار دارد توسط اين اشعه شناسايي شده و هنگامي كه فردي از محيط خارج و يا وارد شود دستگاه به صورت هوشمند دور موتور را كاهش و افزايش مي دهد.

به دليل اين دو ويژگي است كه اين محصول توانسته است به خوبي رده مصرف انرژي A را دريافت كند چراكه تا به ميزان 73 درصد مي تواند در كاهش مصرف برق و هزنيه هاي آن جلوگيري كند.

كمي در خصوص برند ال جي بدانيم!

شركت معروف ال جي يكي از محبوب ترين هاي برندهاي حال حاضر صنعت خانگي و غيره مي باشد كه توانسته است محصولاتي بي نظير در كيفيت و طول عمر بالاي قطعات محصولات  روانه ي بازار كند كه خوشبختانه استقبال بسيار خوبي از توليدات اين شركت شده است.

اين خود دليلي گواه بر كارآمد بودن شركت ال جي مي باشد. كمپاني عظيم و قدرتمند ال جي علاوه بر فعاليت در حوزه ي سرمايش و گرمايش توانسته است در ساير محصولات خانگي از قبيل يخچال لباسشويي ظرفشويي و… رضايت مشتريان خود را جلب نموده باشد.

تنوع در محصولات ال جي از اين هم فراتر رفته و در زمينه سرمايش و گرمايش مدلهاي متنوعي توليد كرده است. كه از آن ميتوان به كولرگازي پنجره اي، كولرگازي ايستاده و كولر گازي ديواري ال جي اشاره كرد. هر كدام از اين دسته هاي ال جي در سايزهاي مختلفي از جمله 12،18،24،30،40 و 60 هزار روانه ي بازار شده است.

گاز مصرفي در كولرگازي 30 هزار ال جي چيست؟

موضوع گاز مصرفي كمپرسور كولر گازي ال جي همواره يكي از دغدغه هاي دانشمندان كمپاني  قدرتمند ال جي بوده است. چرا كه در مدلهاي قديمي كولرگازي ال جي 30 هزار از گاز پرمصرف R22 استفاده ميشد كه متاسفانه باعث آسيب پذيري محيط زيست و همچنين تخريب لايه ازون ميشد.

بنابراين اين مسئله سبب شد تا دانشمندان تمهيداتي ترتيب بدهند كه نسل جديد گاز مورد استفاده كولر گازي را در محصولات خود استفاده كنند. به همين گاز كم مصرف R40A كه در عين حال هيچ گونه آسيبي به محيط زيست نمي رساند در كمپرسور كولرگازي 30000 ال جي و ساير محصولات مورد استفاده قرار گرفت كه نتايج بسيار خوبي به همراه داشت.

استفاده از فيلتر پلاسماستر ايونيزر Plasmaster Ionizer

فيلتر پلاسمايستر ايونيزر Plasmaster Ionizer از آن دسته از فيلتر هاي تصفيه كننده هوا مي باشد كه در يونيت داخلي كولرگازي يعني همان خروجي هواي خنك واقع شده است تا هواي كولرگازي در مرحله آخر به بالاترين سطح استاندارد خود برسد.

به كمك اين فيلتر تصفيه كننده هوا كه بيش از 3 ميليون يون دارد مي توان هواي آلوده را جذب و آن راعاري از هرگونه ذرات معلق گرد و غبار، باكتريها و ساير عوامل بيماري زاي ديگر به محيط بيرون هدايت ميكند.

قيمت كولر گازي ال جي 30000كولر گازي كم مصرف 30000 ال جي در بانه انتخاب

توليد صداي بسيار كم و منحصر به فرد در كولرگازي 30 هزار ال جي

همانطور كه در اين مقاله تشريح كرديم در ساخت كولرگازي ال جي 30000 از موتور سنگين روتوري و ساير قطعات الكترونيكي ديگر استفاده شده است ولي خوشبختانه اين قطعات اصلي با مهندسي خاصي طراحي شده اند تا در موقع روشن بودن حداقل صداي ممكن را داشته باشند به نحوي كه اين محصول ميتواند گزينه بسيار مناسبي براي عزيزان آپارتمان نشين باشد.

سيستم پرتاب حرفه اي چهار جهته

كولرگازي 30000 ال جي به نحوي قدرتمند ساخته شده است كه ميتواند هواي خروجي خود را تا برد 20 متر بدون صرف انرژي اضافه انتقال دهد كه اين مسئله رضايت مشتيان زيادي را به همراه داشته است.

ذكر اين نكته لازم است كه پرتاب باد بصورت 4 جهته بوده و در آخرين تكنولوژي معرفي شده به بازار نمونه اي ساخته شده كه بتواند هوا را بصورت اتوماتيك به طرف افراد و يا به طرف محوطه داراي دماي بالاتر هدايت شود كه اين مسئله به نوبه خود سبب صرفه جويي در مصرف انرژي نيز شده است.

در هنگام خريد كولرگازي بايد به چه نكات اوليه اي توجه كنيم؟

شما عزيزاني كه قصد تهيه و خريد كولرگازي را داريد همواره بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه محصول شما از لحاظ كيفيتي و توليد صدا همواره عملكرد بسيار موثر و منحصر به فردي را از خود برجاي بگذارد. در همين خصوص در هنگام خريد محصولات سرمايشي و گرمايشي همواره نكاتي از قبيل ميزان مصرف انرژي ، طراحي ظاهري كولر گازي ، ظرفيت متناسب با مساحت محيط شما و همچنين نوع كمپرسور را مدنظر داشته باشيد.

كولر گازي ال جي دوال اينورتر 30000راهنماي قيمت خريد كولر گازي ال جي 30000

برخورداري از تكنولوژي فست كول (fast cool)

يكي ديگر از ويژگي هاي منحصر به فرد اين محصول مي توان به قدرت سرد كنندگي بسيار بالاي آن اشاره نمود. ديگر بر خلاف محصولات پيشين شما انتظار سرد شدن اتاق را براي مدتي طولاني نخواهيد چشيد بلكه با استفاده از اين سيستم قدرتمند مي توانيد در عرض 3 دقيقه محيطي خنك را تجربه كنيد و اين فوق العادست!

اين موضوع توسط سيستم فست كول به خوبي قادر به استنباط است چراكه اين سيستم مي تواند در كمترين زمان ممكن اتاق و يا محيط كار شما را به خوبي خنك سازد و عملا اين كار با پرتاب بادي بيشتر صورت مي گيرد.

ظرفيت در كولر گازي و چگونگي تشخيص آن

در ابتداي كار و هنگامي كه شما قصد تهيه و خريد كولر گازي را داريد بايد بدلنيد از ميان انواع متفاوت و گوناگون موجود در بازار، كدام مورد را انتخاب، تهيه و خريداري كنيد؟ البته مهم ترين مسئله اي كه در اين بين وجود دارد ميزان ظرفيت كولر گازي است چراكه در صورت انتخاب نادرست مي توانيد شاهد مصرف بيش از اندازه برق باشيد. اما در يك تقسيم بندي كلي مي توان اينگونه در نظر گرفت كه:

  • • كولر گازي 9000 ال جي نهايتا براي يك اتاق 12 متري بسيار مي تواند مناسب باشد.
  • • كولر گازي 12000 ال جي نهايتا براي يك اتاق 18 متري بسيار مي تواند مناسب باشد.
  • • كولر گازي 18000 ال جي نهايتا براي يك اتاق 18 الي 30 متري مي تواند مناسب باشد.
  • • كولر گازي 24000 ال جي نهايتا براي يك هال و پذيرايي به متراژ 70 متر مي تواند مناسب باشد.
  • • كولر گازي 30000 ال جي نهايتا مي تواند براي اماكني استفاده شود كه متراژ آن ها تا 110 متر است.
  • • كولر گازي 36000 ال جي نهايتا مي تواند براي اماكني استفاده شود كه متراژ آن ها تا 130 متر است.

جمع بندي قيمت كولر گازي 30000 ال جي

همان طور كه مشاهده نموديد اين محصول داراي مزاياي مصرفي بسيار متعادل و مناسبي مي باشد از اين رو تهيه آن از بانه انتخاب مي تواند يك انتخاب درست و منطقي باشد چراكه همواره خريد از بانه مي تواند در عين حال كه بر كاهش قيمت محصولات تاثير گذار است در كيفيت آن نيز اثر بگذارد اما ما در فروشگاه اينترنتي بانه انتخاب سعي نموده ايم محصولاتي با كيفيت و تضمين قيمت را در اختيار شما مصرف كنندگان عزيز قرار دهيم.

توضيحات ساخت

  • شناسه كالا: 2008273346186
  • كشور سازنده :كره
  • شركت سازنده :LG
  • كشور منتاژ كننده :كره
  • سال ساخت :2018
  • فروشگاه عرضه كننده :فروشگاه اينترنتي بانه انتخاب

لوازم جانبي

  • ريموت كنترل :
  • دفترچه راهنما :
  • اقلام همراه كولر گازي :كابل هاي اتصال،كنترل از راه دور،باطري مخصوص كنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت

مشخصات كلي

  • تكنولوژي اينورتر :دارد
  • رتبه انرژي :A
  • گاز خنك كننده :R410a
  • ميزان سر و صدا :كم
  • نوع :اسپليت
  • نوع آب و هواي سازگار :دارد

 

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 30000 ال جي

https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-30000-ال-جي/feed/ 0

منبع :بانه انتخاب
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.