پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

قدرت نمايي آزادكاران جوان ايران در روسيه/ ايران با ۵ طلا، يك نقره و يك برنز قهرمان جهان شد

۷ بازديد

تيم ملي كشتي آزاد جوانان ايران با كسب پنج طلا ، يك نقره و يك برنز ، با درخشش خيره كننده در اولين سكوي جهان ايستاد. به گزارش دنياي 77 ، در پايان پنج رقابت وزنه برداري قهرماني كشتي آزاد جوانان جهان 2021 در روسيه ، رحمان اماجاد خليلي در Am1 ، اميرحسين فيروزپور در …

قدرت نمايي آزادكاران جوان ايران در روسيه/ ايران با ۵ طلا، يك نقره و يك برنز قهرمان جهان شد https://d77.ir/قدرت-نمايي-آزادكاران-جوان-ايران-در-روس/ دنياي 77 Wed, 18 Aug 2021 17:31:26 0000 ورزش https://d77.ir/قدرت-نمايي-آزادكاران-جوان-ايران-در-روس/ تيم ملي كشتي آزاد جوانان ايران با كسب پنج طلا ، يك نقره و يك برنز ، با درخشش خيره كننده در اولين سكوي جهان ايستاد. به گزارش دنياي 77 ، در پايان پنج رقابت وزنه برداري قهرماني كشتي آزاد جوانان جهان 2021 در روسيه ، رحمان اماجاد خليلي در Am1 ، اميرحسين فيروزپور در …

تيم ملي كشتي آزاد جوانان ايران با كسب پنج طلا ، يك نقره و يك برنز ، با درخشش خيره كننده در اولين سكوي جهان ايستاد.

به گزارش دنياي 77 ، در پايان پنج رقابت وزنه برداري قهرماني كشتي آزاد جوانان جهان 2021 در روسيه ، رحمان اماجاد خليلي در Am1 ، اميرحسين فيروزپور در امير و علي اكبرپور در كيلوگرم 2 موفق به كسب 3 مدال طلا و مهدي حاجيلوان در مه 2 شدند. كيلوگرم.

در وزن 1 كيلوگرم كيلوگرم ، رحمان اماجاد :: of در مسابقه نهايي در يك كشتي زيبا و تهاجمي برابر رابيندرا از هند برنده شد و مدال طلاي جهان را از آن خود كرد.

پيشتر (سه شنبه) در دور دوم مقدماتي 5 وزن كه ديروز (سه شنبه) برگزار شد. وي پس از استراحت در دور اول بارتوس سالتيس را 10 بر صفر از لهستان شكست داد ، سپس ابوالفضل نصيراف از آذربايجان با نتيجه 12 بر 2 از صعود به مرحله نيمه نهايي گذشت. در اين مرحله ، عمو جاد با شكست 10 بر 7 فئودور بالتويف از روسيه (فشار فني) به فينال راه يافت.

اميرحسين فيروزپور آزادكار ايران در كيلوگرم وزن با پيروزي قاطع 10 بر صفر در ديدار نهايي مقابل رحيم ماگمدوف از فرانسه در سكوي اول جهان ايستاد.

ديروز فيروزپور در دور اول دور مقدماتي جاشوا موروديون از آلمان را با نتيجه 11-6 و اسلام كاراتوف از روسيه را با نتيجه 9-4 شكست داده بود تا به مرحله نيمه نهايي صعود كند. در اين مرحله فيروزپور داويد كوگوواشويلي از گرجستان را با نتيجه عالي 14 بر 4 شكست داد و راهي ديدار نهايي شد.

در وزن 125 كيلوگرم ، علي اكبرپور ، سنگين وزن از ايران ، در ديدار پاياني مقابل لئوا گرجي از ارمنستان راهي مادورايي شد و پنجمين و آخرين ايراني بود كه با يك امتياز و برد 4: 4 به مدال طلا در اين مسابقات دست يافت. در ثانيه آخر

اكبرپور پيش از اين در دور اول ارسلانبك توردوبكوف از قرقيزستان را با نتيجه 12 بر 2 مغلوب كرده بود و راهي نيمه نهايي شد و در دور دوم و يك چهارم نهايي آندري باستايف از روسيه را با نتيجه 3-3 شكست داد. در اين مرحله ، وي با پيروزي نفس گير در 5 از سد Wat Hendrickson در ايالات متحده عبور كرد و راهي فينال شد.

اما در دسته كيلوگرم 2 كيلوگرم ، مهدي حاجيلوان ايران در فينال مقابل راكي ​​علم آمريكا به مصاف مادور رفت و در فاصله 15 ثانيه باقي مانده 2-2 به برتري رسيد. با حريف آمريكايي به ميدان رفت و 4 بر 2 شكست خورد. او غذا خورد و مدال نقره گرفت.

هازيلوان پائس سپس در دور اول دور مقدماتي ديروز استراحت كرد و سپس محمد جمري از تركيه را با نتيجه 10 بر صفر شكست داد. وي در مرحله يك چهارم نهايي با غلبه بر سرگئي سرجيان از ارمنستان با نتيجه 10 بر صفر راهي نيمه نهايي شد.

شوون ياري (كيلوگرم كيلوگرم) ديگر كشتي گيران آزاد ايران در وزن پنجم دوم اين رقابت ها بود كه با شكست مقابل حريفي ديروز در دور مقدماتي از قرقيزستان حذف شد.

5 وزنه اول قبل و حين مسابقه ،
عرفان الهي در وزن 0 كيلوگرم و محمد نخودي در كيلوگرم كيلوگرم طلا و عليرضا عبدالهي در كيلوگرم كيلوگرم مدال برنز ، سيد حسن عبادي در كيلوگرم 5 كيلوگرم و علي قلي زادگان در 5 كيلوگرم كيلوگرم مدال طلا را كسب كردند.

بدين ترتيب تيم ملي كشتي آزاد جوانان ايران كه پيشتر برنده اين رقابتها شده بود ، 5 مدال طلا براي رحمان اماجاد خليلي در 60 ، عرفان الهي در 70 ، محمد نخودي در 79 ، اميرحسين فيروزپور در 86 و علي اكبرپور در 125 كيلوگرم كسب كرد. مهدي حاجيلويان در وزن 125 كيلوگرم و 92 كيلوگرم.مدال نقره و برنز عليرضا عبدالله در وزن 97 كيلوگرم بر سكوي اول جهان ايستاد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.