شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

قيمت تلويزيون ال جي 50UP8150 سايز 50 اينچ، كيفيت 4K UHD

به مجله تخصصي لوازم برقي و خانگي مدرن خوش آمديد

قيمت تلويزيون ال جي 50UP8150 سايز 50 اينچ، كيفيت 4K UHD

۱۰ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون هوشمند 50 اينچي فورك ال جي 50UP8150 ال جي ال جي يكي از مشهورترين شركت ها در زمينه توليد تلويزيون هاي هوشمند است كه سالانه محصولات خود را از طريق تكنسين هاي مجرب و دسترسي به جديدترين و بزرگترين فناوري ها ارائه مي دهد و توانست رضايت بسياري را به همراه …

قيمت تلويزيون ال جي 50UP8150 سايز 50 اينچ، كيفيت 4K UHD https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-50up8150-سايز-50-اينچ،-كيفيت-4/ تيتر نيوز Sat, 09 Oct 2021 17:02:28 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-50up8150-سايز-50-اينچ،-كيفيت-4/ قيمت و مشخصات تلويزيون هوشمند 50 اينچي فورك ال جي 50UP8150 ال جي ال جي يكي از مشهورترين شركت ها در زمينه توليد تلويزيون هاي هوشمند است كه سالانه محصولات خود را از طريق تكنسين هاي مجرب و دسترسي به جديدترين و بزرگترين فناوري ها ارائه مي دهد و توانست رضايت بسياري را به همراه …

قيمت و مشخصات تلويزيون هوشمند 50 اينچي فورك ال جي 50UP8150 ال جي

تلويزيون ال جي 50UP8150

ال جي يكي از مشهورترين شركت ها در زمينه توليد تلويزيون هاي هوشمند است كه سالانه محصولات خود را از طريق تكنسين هاي مجرب و دسترسي به جديدترين و بزرگترين فناوري ها ارائه مي دهد و توانست رضايت بسياري را به همراه داشته باشد. به از جمله مدلهاي توليد شده توسط اين مارك در سال 2021 تلويزيون ال جي 50UP8150 ديا

در اين قسمت نگاهي به اندازه 50 اينچي اين تلويزيون كه به طور خلاصه 50UP8150 نام دارد مي اندازيم و ويژگي هاي آن را به طور كامل براي شما عزيزان توضيح مي دهيم. اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

تلويزيون ال جي 50UP8150 داراي صفحه نمايش LED است و همچنين از كيفيت تصوير 4K استفاده مي كند. توجه داشته باشيد كه كيفيت تصوير 4K 4 برابر تلويزيون HD يا Full HD است. صفحه نمايش اين تلويزيون داراي عمق 10 رنگ است كه مي تواند تصاوير زيبايي را در اختيار كاربر محصول قرار دهد.

اين تلويزيون داراي پورت HDMI2.0 است و همچنين از قابليت هاي ALLM و HGIG MODE پشتيباني مي كند ، كه براي علاقه مندان و دوستداران بازي ها فناوري هاي ضروري هستند. تلويزيون ال جي بخريد سري UP8150 انتخاب خوبي براي نسل هشتم و كنسول هاي بازي قديمي است.

اين تلويزيون كيفيت صداي خوبي نيز دارد و براي اين منظور از توان خروجي 20 وات استفاده مي كند. همچنين ، براي پردازش بهتر تصوير ، اين مدل براي پردازنده اي بسيار قدرتمند استفاده مي شود كه مي تواند با استفاده از الگوريتم هاي مختلف به بهبود كيفيت تصوير كمك كند.

رابط كاربري اين محصول از سيستم پردازش WebOs استفاده مي كند كه مي تواند ويژگي هاي متنوعي را در اختيار بيننده قرار دهد. پورت هاي مختلف دستگاه هاي خارجي را به تلويزيون متصل كرده اند ، مانند پورت هاي HDMI و USB.

طراحي زيبا بر روي تلويزيون LG 50UP8150

قيمت و خريد تلويزيون 50 اينچي LG 50UP8150

تلويزيون ال جي 50UP8150 طراحي زيبا و منحصر به فردي دارد. اين تلويزيون داراي ضخامت نازك و حاشيه باريك است. حاشيه باريك اين تلويزيون باعث مي شود هنگام تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود حواس شما را پرت نكند. همچنين به دليل ضخامت كم ، تلويزيون براي نصب روي ديوار بسيار مناسب است و دكوراسيوني زيبا در خانه شما ايجاد مي كند.

اين تلويزيون داراي پايه محكمي در وسط است كه قدرت تلويزيون را افزايش مي دهد و مي توانيد به راحتي تلويزيون را روي ميز بگذاريد و از تماشاي آن لذت ببريد.

كيفيت تصوير در تلويزيون LG 50UP8150 2021

شرح و بررسي دقيق تلويزيون 50 اينچي LG 50UP8150

اگر بخواهيم جزئيات و هدف يك تلويزيون را بدون افزونه دسته بندي كنيم ، مي توانيم بگوييم كه كيفيت تصوير و فناوري مورد استفاده براي بهبود آن مهم ترين است. حتي وقتي مصرف كنندگان تلويزيون مي خرند ، اين قاعده مستثني نيست و اول از همه به كيفيت تصوير در تلويزيون نگاه مي كنند و اگر از آن راضي باشند ، به شرايط خاص ديگري نيز توجه مي كنند.

تلويزيون ال جي 50UP8150 صفحه نمايش به صورت LED طراحي شده و داراي كيفيت تصوير 4K است. اين تلويزيون همچنين داراي رزولوشن 2160 38 3840 پيكسل است ، اين تراكم پيكسلي مي تواند جزئيات تصوير خروجي را در اختيار شنونده قرار دهد. براي طرفداران تلويزيون و فيلم ، اين تلويزيون پيشنهاد خوبي است زيرا داراي حالت FilmMaker است و استفاده از اين ويژگي مشابه تصاويري است كه توسط يك فيلمساز و يك كارگردان فيلم براي بيننده ايجاد شده است.

فناوري Active HDR ، كه از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند ، نيز براي افزايش فضاي داخلي تصوير استفاده شد. در حقيقت ، مي توان به طور كلي گفت كه فضاي داخلي HDR بر كنتراست تصاوير نمايش داده شده در تلويزيون و همچنين رنگ بندي قابل نمايش در آن تأثير مثبتي دارد و آن را بسيار افزايش مي دهد. io. به عنوان مثال ، پشتيباني از فرمت HLG رنگ مورد استفاده در تصوير را تا حد زيادي بهبود مي بخشد و باعث مي شود تصوير نمايش داده شده به كاربر كاربر پسندتر و جذاب تر شود.

اگرچه LG 50UP8150 از فناوري Local Dimming پشتيباني نمي كند ، اما از فناوري LG Local Contrast براي بهبود كنتراست تصوير استفاده مي كند. همچنين از فناوري LED مستقيم براي روشنايي استفاده مي شود.

پردازنده تلويزيون 50 اينچي LG UP8150

قيمت و خريد تلويزيون ال جي UP8150 50 اينچ

استفاده از فيلترهاي جداگانه كارايي صفحه تلويزيون را افزايش مي دهد اما جنبه هاي مختلف مانند كيفيت صدا و تصوير و همچنين ناسازگاري تصوير داده شده و محدوده رنگي قابل نمايش در تلويزيون را مي توان بيشتر بهبود بخشيد. تلويزيون ال جي 50UP8150 از پردازنده قدرتمند چهار هسته اي 4K استفاده مي كند كه از الگوريتم هاي مختلف مانند يادگيري عميق و همچنين هوش مصنوعي داخلي براي بهبود جزئيات مختلف در تجربه مشاهده تا حد امكان استفاده مي كند.

در واقع پردازنده به گونه اي كار مي كند كه قبل از اينكه تصوير در خروجي ظاهر شود ، قاب حاوي تصوير را مي چرخاند و پس از بهبود كيفيت به خروجي ارسال مي كند. بهبود كيفيت تصوير با استفاده از اين پردازنده 4k Upscaling ناميده مي شود. اگر كيفيت بدست آمده از منبع پايين و نامناسب باشد ، با استفاده از اين ويژگي ، كيفيت اين تصاوير به كيفيت 4K به روز مي شود و در نتيجه به طور مداوم منتقل مي شود.بينندگان داراي بالاترين كيفيت و مناسب ترين تصاوير هستند. ارتفاع

از طريق فناوري بهبود تصوير ، تصوير كلي نمايش داده شده در تلويزيون كاملاً تقويت شده و به روشني واضح و شفاف به مخاطب ارائه مي شود. فناوري ديگري كه در تلويزيون ال جي 50UP8150 پياده سازي شده است AI Brightness Control نام دارد كه از حسگري استفاده مي كند كه در داخل تلويزيون قرار مي گيرد تا ميزان نور محيط و نور صفحه از صفحه به محصول را تشخيص دهد. مطابق با آن نور منتقل مي شود و به طور خودكار تنظيم مي شود.

تلويزيون هوشمند LG UP8150 اندازه 50 سانتي متر

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون LG UP8150 ، اندازه 50 اينچ

تلويزيون هاي ال جي داراي ويژگي هاي هوشمند زيادي هستند. اين تلويزيون داراي سيستم عامل Webos است كه برنامه ها و برنامه هاي مختلفي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. يكي از ويژگي هاي اين تلويزيون هشدار ورزشي است كه زمان شروع و پايان رويدادهاي مهم ورزشي را به شما نشان مي دهد. جايي كه مي توانيد صفحه نمايش موبايل بالا را به صفحه تلويزيون منتقل كنيد.

تلويزيون ال جي داراي سه درگاه HDMI و دو درگاه USB است. همچنين مي توانيد از قابليت هاي Wi-Fi و بلوتوث براي اتصال دستگاه هاي خارجي خود مانند لپ تاپ ، تبلت و گوشي هاي رده بالا به تلويزيون و مشاهده محتواي مورد نظر خود در صفحه بزرگتر تلويزيون استفاده كنيد.

يكي ديگر از ويژگي هاي اين تلويزيون LG ThinQ و اينترنت اشيا (IoT) است كه به شما امكان مي دهد دستگاه هاي خانگي خود را به صورت هوشمند مديريت كنيد. همچنين مي توانيد از مرور وب خود از طريق ويژگي مرور وب لذت ببريد. تلويزيون 77 اينچي ال جي 77C9 يك مدل زيباي ال جي كه داراي صفحه نمايش OLED است و قابليت نمايش تصاوير با وضوح خوب و دقت بالا را دارد.

كيفيت صدا در تلويزيون LG 50UP815

قيمت و خريد تلويزيون 50UP8150

تلويزيون ال جي از كيفيت صدا و وضوح بالايي برخوردار است. اين تلويزيون داراي سيستم صوتي دوگانه و دو كانال و توان خروجي 20 وات است. يكي از ويژگي هاي تلويزيون ال جي AI Sound است كه با توجه به محتواي در حال پخش صدا را تنظيم مي كند. همچنين مي توانيد با استفاده از دستگاه Bluetooth Surround Ready بلندگوهاي خارجي را از طريق بلوتوث به تلويزيون وصل كنيد و صداي كم صدا تري داشته باشيد و برق بيشتري توليد كنيد.

يكي ديگر از فناوري هاي موجود در تلويزيون LG ، Clear Voice III است كه باعث كاهش نويز اضافي در صدا و افزايش روشنايي صدا در حال اجرا در تلويزيون مي شود. تلويزيون ال جي 50UP8150 اين دستگاه داراي قابليت هاي Dolby AC-3 ، Dolby AC-4 ، Dolby Digital است تا كيفيت صداي تلويزيون شما را افزايش دهد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 50UP8150 سايز 50 اينچ، كيفيت 4K UHD

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.